luni, 28 decembrie 2009

caldura si lumina

Soare, copil cu pistrui si ochi voiosi...
Incalzeste si lumineaza azi fiinta ce moare de frig;priveste-ma drept in ochi si zglobiu joaca-te cu pletele mele,
copil carliontat si balai ca si mine.
Soare zambeste si du-ma pe razele tale, acolo...cat mai aproape de ziua cand te-am vazut prima data;si m-am mirat
de-asa minune...o minge mare ce-mi intra drept in ochi, la vremea cand si oamenii imi pareau lucruri miscatoare,
aflate sub comanda suprema:a mea.
Soare, arata-mi azi cat de tare m-am indepartat de Dumnezeu si cat de straina si rece m-am ratacit intr-o lume anapoda
in care oamenii calca pe cer ca si cum ar fi noroiul de sub picioarele vitelor.De cate ori n-am calcat si eu.
Soare, mai arata-mi flori pe care sa le prind in cununa si sa alerg pe campiile verzi, atat de cruse ale copilariei;
piteste-ti razele pana in vagauna in care am intrat, desi afara spatiul prisoseste;
Incalzeste si lumineaza fara de timp, soare si innoieste-mi ochii.



Vreau sa zambesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu